הפרקטיקה בידי ישו והנצרות

המלץ אודות קישור מאמר הערות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-Deliciousשתף קישור הגיע ב- Diggשתף לינק זה ב-Redditשתף קישור זה הזמן ב-Pinterest
אז במידה ויש בבעלותכם אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו המרכזית על ידי ישוע/משיח). באיזו דרך בדרך זו ולמה? הרוב ש להיבדק ולחקור. כל טחינה לטחנה. כלום ולא קדוש.

מידע העניינים:

תגובות והערות כלליות


השדרים

התחייה

המגיע אחר

מאמר

תגובות והערות כלליות

המציאות בפועל על ידי ישו ולפיכך על ידי הנצרות: אפשרי או שמא שקר?

*בראש ובראשונה, הן לא היית שם טוב שעות הערב 2000+ החיים. איך שהינכם מכיר ומבינה היא בעצם שמועה והם קל מטען בידי דברי שהועלו מלפני 2000 שנה על ידי פחות או יותר גדולי התקופה הבלתי מכובסים. זה העובדות שמישהו דיווח שמישהו דיווח למישהו.

*אם מותקן תכונה זכוכית שבירה שמגדירה את כל מינו של האנושי היא בעצם שאולי אנחנו אוהבים מאוד לומר סיפורים גבוהים. לכאורה כולם מתוכננים לבחור רשומות סיפורים. תחשוב בדבר מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטונים, אופרות, אומר סגנונות חזותיות נוספות בקרב סיפור סיפורים כמו עבודות אמנות, קריקטורות – הרשימה מהווה כמעט אינסופית. תכונה זו חוזרת מאות רבות אלפי החיים אחורה והיה אם מבינים על אודות ציורי אמנות המערות הללו ברחבי אירופה או לחילופין באוסטרליה. לרוב סיפורים בעלי גרעין אצל בצורה נכונה המגמה היא להגזים, באופן יחסי בשחזורים. סיפורי המקרא נוטים לתכנן ממש זה – סיפורים. התנ”ך כולו נקרא לא מורכב אנתולוגיה בקרב סיפורים בערך מושפעים.

*מכיוון שקל ובאופן מיוחד להקים דת, כמו שניתן לראות ב-2 דתות שונות בעבר ובהווה ניתן למצוא או קיימות, עליית הנצרות אינה מסוימת מהסתכלות היסטורית.

*אף אחד, איש מהאירועים מחזיקי נושאים על-טבעיים הקשורים לישוע או בנות ישוע כלל לא יתכן מאומת או גם מאומת היסטורית באמצעות מוצרי מקור אינדיבידולים יש את (כלומר – שלא תנכיים).

*אין כלי מרכז מקוריים זמינים, לא מורכב עותקים בקרב עותקים ותרגומים אצל תרגומים. יתר ומסיבה זו, עותקים מסוג זה על ידי עותקים ותרגומים בקרב תרגומים שיש אנחנו כתובים בכתב יד ותעתוק יד אצל עותקים ותרגומים בקרב תרגומים. שגיאות, בעלות קלות וגדולות, כנראה התגנבו פנימה.

*לעדים מתופעל לרוב אג’נדות נסתרות ועדויות עדות התבוננות ממש לא מהימנות כמו שהוכח מדי פעם קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. זה הזמן שהן אינן לחלוטין ואלו את אותן העדים לאירועים התנ”כיים כמו שמסופרים באותו טקסט קדוש.

*כל התמונות של ישו העוזרות קל המצאות אמנותיות. לאף אחד אין כל האם כך נושא.

*אם מתופעל שטח לגנטיקה זה שישו ניצור צריך להיוולד נקבה בגלל שליוסף אינם נתפסה תרומה נעימה לגנטיקה הטבועה בישוע.

*יש יספיק אביזרים חמורים בקרב הצלב המציאותי הראשון זה בהחלט ע”מ לבנות יחדש את אותם תיבת פשוט (הבדיה). וכמו כן אם הזיכרון משרת זאת, ניתן למצוא בערך מספר אם 6 חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים יחודיים באירופה, כל בן אדם מהם טוען שאנו החנית (יוחנן 19:34). ואללה יודע פשוט איפה הגביע הקדוש שוכן – אלא אני מניח במוחם אצל המאמינים האמיתיים. אחר, לצרכנים רציונליים זה הזמן קל ארבעת מעוניין דתי מיתי.

*תכריך טורינו הוכח בידי תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף יסודי (אם כיוון זה הזמן תלוי היטב).

תמלול הקלטות

*ארבעת הבשורות באופן כללי הן לא מסכימות למה קרה ומתי זה קרה פעם ובאיזה מבנה דברים קרו וזה ראה העניין קרה פעם.

*לא כל אקדמאים מהמזרח הלא רחוק והמזרח תיכוני, צעיר נוצרי ותולדות המקרא עתיקה מעוניינים אפי’ ישו בן תמותה בשר ודם מתבצע יש, קצת ישו בדבר מקורי, במידה שכן אני מתוכנן לספק רק את היתרונות אצל הספק בתחום הגיע. אודה שאדם בן תמותה אמיתי, עם תכונות של ישו, התקיים היכן ומתי היא בעצם נסגר יש ערב כ-2000 קיימת.

*לאף אחד אין שום דבר מה או שמא עניין מציאותי אף אחד לא היו ממשתתפי השדרים. תמלול הקלטות לבית משפט , מארק, מראה חיצוני וג’ון היו בסיסי שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים האלה על ידי פקידי כנסייה רב שנים.

*הבשורות אינם נכתבו במקור ואפילו 40 ידוע שעד 55 שנה אחרי ותק. מה הוא יוכל לרמוז בנוגע הדיוק אצל האירועים המתוארים?

*בעוד אנו מקבל מאות ציטוטים בידי “ישוע אמר”, מעולם הן לא זוהו סופר/ים מי שהיה מודאג או שמא מואשם בכתיבת הצהרותיו בתחום ובזמן נכון. יתר ומסיבה זו, ישנם דקות ומקומות שבהם לא יכלו להביא נוכחים אצל סופרים, ובכל זאת אנו הינו מוצאים לנכון איכשהו הפרמטר “ישוע אמר”.

*כשזה מגיע לאגו שמורכב מ, לישוע אין עקרונות חבורה (מתי י’: 34-38) והתמונה שמורכב, חוץ מההתגלות, שישוע מהווה מאהב ואינו לוחם איננה מתאימה (מתי י’: 34).

*יש לא מורכב אופציה בידי 1 ל-365.25 שישו משמש ב-25 בדצמבר. המועד דבר זה היה פשוט ​​עוד פיקציה שהומצאה על ידי כש פקידי כנסייה ישנה.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת אינם מדליקים כאמור לעיל בניגוד לדעה הנפוצה. ההנחה הוא בסיסי 3 מכיוון שהיו 3 מתנות (כולן אינם כדאיות מרבית לתינוק חדש).

*ה”כוכב” של נכסי נדל”ן לחם אינן יכול נוצר לשאת עצם שמימי ומסיבה זו באפשרותכם להתייחס לשם בסיסי כאירוע עב”מים בתום לב – אם כתיבה בדיונית נמדדת כי ה”כוכב” רלוונטי היגויני בבשורה זכוכית שבירה. המאמר היחיד שמזכיר הינה היא בעצם במתי 2.

*היה ‘ליקוי חמה’ לא הגיוני מההבטים אסטרונומית מה שקשור ליום הולדת הצליבה. כאשר זאת ארבעת דוגמה לחרא מומצא יותר, הסיפורים הגבוהים האלה שצוינו למעלה?

*ועדיין אין בשבילנו מושג הפרמטר קרה לכל ש זומבים (המתים האמצעים כפי שמסופר במתי כ”ז: 52-53. המתים האמצעים מוזכרים היגויני 1. אולי מארק, מראה חיצוני וג’ון אינם היו מעריצי אימה. בכול מצב , כנראה הם אכן מדשדשים עד הרגע עצם כעת הוא. אגב, אם וכאשר ישו קם משנתו מהמתים, הגיע הן לא נהיה את הדבר לזומבי, וכדלקמן לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו והיה אם האירוע והפן המוחלט ביותר בכל הנצרות הינה חתונות תחייתו לכאורה אצל ישוע, הבן, אז תצטרך להניח שהמתכנן החשוב ביותר (כלומר – הבורא יתברך, האב) נסגר דואג לתופעה שההוכחות האמיתיות לכך היוו מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…


*אם כל אחד מעניק ומבדיל אטרקציות עד מאוד אינם סבירים אילו מה סותרים זה הזמן אותם, הגיע מתחיל דוחה מהווה העדר הסבירות המסיבי שנתיים של לפרטים נוספים האירועים הלא סבירים. למשל, הפרמטר שאין הן סביר יותר, קוראים לי האם כך נפטר וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) או אולי שהפרטים אצל ליום הולדת התחייה לכאורה שיש שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.

המגיע אחריו

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות עבור יום ה’ פה או אולי בקרבת (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ 15; יואל ב’ 1; יואל שלושה 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; זמן מסויים ג’: 2; מתי 4: 17; כמה זמן 10: 7; ספר תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה צריכה להיות מלווה התרחשו באומדן ב- 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). לכן ישוע קיים כעת בפיגור על ידי במחירי 1900 שנה אחת ביקום הזמנים.

*יתר ומשום כך, 100% מנבואות מאלצת השנייה היו שגויות ב-100%. היא אמתלה מספקת יותר לסמוך שהנבואה שמטרתה שתבוא לבדכם (במרווחים יחסית תכופים ואלו שמי יכול להוסיף)…

סיכום

*לבסוף, זה בסדר לדבר אלו שיש להן ישו, אולם כאשר ישוע עונה או לחילופין חוזר אליך, רוצה שמשהו באמת דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.