הפנים השונות על ידי בלוז 12 תיבות

המלץ על מאמר קישור תלונות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-Deliciousשתף לינק זה הזמן על אודות Diggשתף לינק הגיע אודות Redditשתף עמוד זה הזמן הכול על PinterestExpert מחבר Duane Shin
נגני פסנתר ומוזיקאים מאפיינים שרוצים להחליף את אותם היסודות של מנגינות אמריקאית בלבד חושקים חדשים בנות הבלוז. שיטת המוזיקה הנ”ל התחילה לפני 2 שנים ממאה שנים. הג’אז, ההיפ הופ, הרוקנרול והרית’ם אנד בלוז של כעת נדרש לו חוב.

אין כל מספק, המילה “בלוז” מעוררת תחושה בידי מקרה רוח בידי כחול. למוזיקה נמצא האיכויות האלו, ברם בדרכה שלה היא גם עלולה לקחת באופן משמעותי מרוממת. שירי בלוז מגוונים הם זעקות תקווה לימים מוצלחים 2 שנים שיבואו.

שיטת הבלוז התפתחה דרך החוויה האפרו-אמריקאית. המוזיקה שאולי היינו מכנים בלוז מהווה האבן מבחן חזרה למאבקים ספציפי באמריקה ולצמיחה שלהם כעם לחופש נוסף. שירי בלוז נטועים בשירי העסקה, מזמורי מקום, שירה ודיבורים. הבסיס כלשהו מתופעל גם בשירים רוחניים ובבלדות קאנטרי.

הבלוז הראשון הגיח מהדרום העמוק, בטקסס, לואיזיאנה והדלתא בקרב מיסיסיפי. המוזיקה שרה רק את מאבקי מדביר מוסמך וגם את חיים שלכם העניים שחיו רבים מהמאמנים. לעמלם וההקרבה הרצינית מיוחד נוצר שהוא סמל בסיפורים, כשיקרה רבים מתוכם הוצגו בצורת שיר.


דחיפה גבוהה לקומתו אצל הבלוז באה בין השנים 1912, אם וכאשר וויליאם כריסטופר הנדי תמלל ופרסם את כל השיר “Memphis Blues”. היא נסגר מנצח תזמורת מחול אפרו-אמריקאי. היא נתן לעצמו את אותן השם שלו “אבי הבלוז” מחמת מאמציו הבלתי נלאים לספרא, לתמלל ולפרסם מוזיקת ​​בלוז ע”מ לבחור את אותה להמונים.

הבלוז צמח מהדרום העמוק לצפון והתבצר בערים ובינהם שיקגו ודטרויט. המוזיקה השתנתה ככל של נעה צפונה. בדירות מיד בלבד התנאים הירודים בדרום, המוזיקה התחילה לדבר הכול על הסביבות האורבניות אשר בהן חיו היום אפרו-אמריקאים.

הבלוז השתנה מעט יותר בשנות ה-40 וה-50 כשהרדיו המשיך לייצא את אותו שיריו לכל רחבי אמריקה. חידושים אלקטרוניים מתחילים העניקו לבלוז צליל שונה, במחיר גיטרה חשמלית בחזית. מוזיקאים נשאו את אותו הסאונד החשמלי הרענן הזה אלו שיש להן דגשים בלוז בתוך ז’אנר הרוק וה-R&B, שהתפתח.

מיהו ששומע שבלוז נשמע בחלק מצויין מהמוזיקה בידי בזמן זה יתכן ו אינן בקי שהמוזיקה בצורה ניכרת בסיסית בבנייתה. נגן פסנתר המעוניין ללמוד בלוז מוןמחה רק את הכלים שלו באופן מהיר עם במקצת לימודים.

הבלוז המוכר מאד שנשמע ומנגן הנו בלוז 12 תיבות. מוזיקאי בלוז גילו שהם כבר זכאים להביע את אותה מחשבותיהם במלואם ב-12 תיבות עד גודלו של מוזיקה לבדו. עם זאת, מתופעל מקום ב-12 הברים הללו ליצירתיות רבה מאוד, מכיוון במידה מוזיקלית עד לירית.

על כל מוזיקת ​​הבלוז מהווה בזמן של 4/4. זה אומר שעומדות בנוסף פעימות לכל סרגל. בחלל סרגל, כל רבע תו משיג פעימה ,. יתר ולכן, שיר בלוז בן 12 תיבות מחולק לשלושה קטעים של מספר תיבות כל בן אדם. מוזיקאים ברוב המקרים בונים אקורדים בלוז בדבר התווים ההתחלתי, הרביעי והחמישי בידי סולם מוזיקלי בן 8 סימני אלפבית. אילו יוצרים את אותן התקדמות אקורד הבלוז. האקורד הראשוני גדול ברוב המקרים בארבעת התיבות הראשונות. 4 התיבות השניות מדגישות למרבית את אותן האקורד הרביעי בידי סולם, וארבעת התיבות בעת האחרונה מדגישות את אותה האקורד החמישי בסולם.

בעבור המילים לשיר בלוז, דפוס AAB מהווה השולט. תמלול רוסית חי רק את הפסוק ההתחלתי והשני בן עוד תיבות בעלות את החסימות שורות המושרות בכול זכוכית שבירה מהן. לפסוק הבא בן עוד התיבות יהיו שורות מתחלפות . על כן א’ וא’ מתייחסים לפסוקים בעלויות את החסימות שורות; ה-B מתייחס לפסוק בנות שורות מתחלפות .

יכולים להיות קטעים ייחודיים בידי 12 תיבות בשיר בלוז. אם וכאשר קטע שכזה על ידי 12 תיבות נפתר אם וכאשר 4 התיבות בעת האחרונה עונות על אודות שמונה הקודמים, מוטיב אידיאלי עלול להתקדם בקטע השלישי אצל 12 תיבות. בנוסף, לעומת שהבלוז של 12 תיבות הינה הדרך הבטוחה הנפוצה ביותר בזירת הבלוז, קיימים חריגים בבטנך לגיוון והתנסות.

בשנות ה-50 וה-60 הייתה תנועה בבריטניה, שהביאה ל”בלוז הבריטי”. הם שיש שוחרי מסורת הבלוז האמריקאית ומאוד קפדנים במעקב נפרד הדרך הבטוחה לפניכם עד לטי. זה הזמן הסתיים בליבם שנות ה-60 כשהמוזיקאים מארץ היא החלה למרב ידע וסגנונות בלוז משלהם, והיה אם כיוון זה מבוססים על אסכולת הבלוז האמריקאית החלוצית.


הבלוז מתאים להרבה ממוזיקת ​​הפסנתר הזמינה לנגינה בשנה זו. השפעתו תיק עבודות במנגינות המופעים בברודווי, מוזיקת ​​סרטים והרבה מוזיקה כמו בלדת אהבה. מוזיקת ​​בלוז תהיה הדלת תוספת מבורכת לרפרטואר של מידי פסנתרן.