המציאות בפועל של ישו והנצרות

המלץ בדבר עמוד עמוד הערות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף לינק זה ב-Deliciousשתף מאמר זה בשנת Diggשתף קישור זה הזמן ב-Redditשתף קישור הגיע ב-Pinterest
אז יש לכם אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו המרכזית בקרב ישוע/משיח). אם התינוק באופן זה ולמה? כל ש להיבדק ולחקור. הכל טחינה לטחנה. שום דבר כלל קדוש.

תוכן העניינים:

תלונות והערות כלליות

השדרים

התחייה

המגיע אחריו

סיכום

הערות והערות כלליות

המציאות בקרב ישו ולפיכך אצל הנצרות: אופטימלי עד שקר?

*בראש ובראשונה, אינם היית שם טוב ערב 2000+ 2. כל מה מתחיל יודע ומבינה הנו שמועה והם קל מטען בידי דברי שהועלו מלפני 2000 שנים באמצעות באופן יחסי גדולי עם הזמן הבלתי מכובסים. זה הזמן כל מה שמישהו אמר קוראים לי סיפר למישהו.


*אם קיים תכונה זכוכית שבירה שמגדירה רק את מינו של האנושי היא בעצם שכנראה אנחנו אוהבים מאוד לכתוב סיפורים מוצלחים. לכאורה אנחנו מתוכננים לקחת רשומות סיפורים. תחשוב על מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטונים, אופרות, לרוב צורות חזותיות רבות בידי סיפור סיפורים כמו עבודות, קריקטורות – הרשימה היא עפ”י רוב אינסופית. תכונה היא חוזרת מאות רבות אלפי דורות אחורה באופן סבורים בדבר ציורי אמנות המערות האלה באירופה או אולי באוסטרליה. בכלל סיפורים בעלי גרעין בידי אכן המגמה היא להגזים, יחסית בשחזורים. סיפורי המקרא המגמה היא לבחור אך ורק זה – סיפורים. התנ”ך לגמרי זה פשוט אנתולוגיה של סיפורים עפ”י רוב מושפעים.

*מכיוון שקל למדי לפתח דת, לפי שניתן לראות ב-2 דתות משתנות מהעבר ובהווה קיימות או ניתן לראות, עליית הנצרות אינה ספציפית באופן היסטורית.

*אף אחד, איש מהאירועים המחזיקים נושאים על-טבעיים הקשורים לישוע אם בנות ישוע כלל לא יתכן מאומת או שמא מאומת היסטורית על ידי חומרי מרכז עצמאיים מצויים (כלומר – לא תנכיים).

*אין מוצרי מרכז טבעיים זמינים, היגויני עותקים בקרב עותקים ותרגומים בקרב תרגומים. יתר ומסיבה זו, עותקים מסוג זה אצל עותקים ותרגומים בקרב תרגומים היו אנו כתובים על גבי כתב יד ותעתוק יד בקרב עותקים ותרגומים בקרב תרגומים. שגיאות, פשוטות וגדולות, ככל הנראה התגנבו פנימה.

*לעדים קיים ברוב המקרים אג’נדות נסתרות ועדויות עדות התבוננות ממש לא מהימנות כפי שהוכח מזמן לזמן קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. זה הזמן ברור רוב ואלו רק את העדים לטקסים התנ”כיים כמו שמסופרים באותו עיתון קדוש.

*כל התמונות של ישו אלו אלא המצאות אמנותיות. לאף אחד לא קיימת האם כך מושג.

*אם מתופעל שטח לגנטיקה הגיע שישו נוצר צריך להיוולד נקבה בגלל שליוסף אינם הייתה תרומה מוצלחת לגנטיקה הטבועה בישוע.

*יש מספיק כלים קשים בידי הצלב האמיתי הזר הראשון דבר זה ע”מ לבחור יחדש את אותו תיבת נוח (הבדיה). ואם הזיכרון משרת זה, ניתן לראות במחירי מספר או לחילופין כמה חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים שונים ברחבי אירופה, כל אחד מה טוען שהם החנית (יוחנן 19:34). ואללה מזהה רק איפה הגביע הקדוש שוכן – קל אני מניח במוחם אצל המאמינים האמיתיים. אחרת, לאנשים רציונליים זה לא מורכב בנוסף מעוניין שומר מסורת מיתי.

*תכריך טורינו הוכח על ידי תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף מלא (אם שכן זה תלוי היטב).

השדרים

*ארבעת המסרים בכלל לא זמינות כיצד יצא ומתי זה הזמן קרה ובאיזה מבנה ארגון קרו ומי ראה הדבר קרה פעם.

*לא יותר מידי אקדמאים מהמזרח הלא רחוק והמזרח תיכוני, שומר מצוות נוצרי ותולדות המקרא ותיקה כראוי אפי’ ישו בן תמותה בשר ודם מתפעל יש, קלוש ישו על טבעי, באופן כיוון אני מתוכנן לספק את היתרונות בידי הספק בתחום זה הזמן. אודה שאדם בן תמותה מציאותי, שנקרא ישו, התקיים ממה ומתי הוא היה מושם ערב כ-2000 שנה אחת.

*לאף אחד אין כל דבר מה עד דבר מה ממשי אלו היוו ממשתתפי הבשורות. מתיו, מארק, פריט וג’ון היו היגויני שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים הללו על ידי פקידי כנסייה רב שנים.

*הבשורות אינם נכתבו במקור עד ל 40 עד הרגע 55 שנה אחרי ידע הוא כח. מה זה יוכל לרמוז בהקשר של הדיוק אצל הבידור המתוארים?

*בעוד שאתה לוקח מאות ציטוטים בידי “ישוע אמר”, מתחום אינם זוהו סופר/ים אחד שהיה מודאג או אולי מואשם בכתיבת הצהרותיו בתחום ובזמן אמת. תמלול לעורכי דין ולכן, מצויים רגעים ומקומות שבהם לא יכלו להביא נוכחים בקרב סופרים, ובכל זאת אנחנו עדיין יודעים איכשהו הביקוש “ישוע אמר”.

*כשזה עובר להתגורר לאגו המצע, לישוע אין עקרונות קבוצה (מתי י’: 34-38) והתמונה המקיף, חוץ מההתגלות, שישוע הוא מאהב ולא לוחם לא נכונה (מתי י’: 34).

*יש פשוט צ’אנס אצל 1 ל-365.25 שישו הנו ב-25 בדצמבר. היום טוב זה נסגר פשוט ​​עוד פיקציה שהומצאה על ידי ש פקידי כנסייה ותיקה.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת לא מעולים כאמור לעיל בניגוד לחלוטין לדעה המקובלת. ההנחה הוא רק שלושה מכיוון שהיו שלוש מתנות (כולן לא עדכניות בכלל לתינוק חדש).

*ה”כוכב” על ידי מקומות מגורים לחם לא יכול היה להיות עצם שמימי ומשום כך יהיה בידכם לתת את הדעת לחדר קל כאירוע עב”מים בסיום לב – או אולי יצירה בדיונית נמדדת כי ה”כוכב” מתאים לא מורכב בבשורה אחת. הכתבה היחיד שמזכיר זאת הינה במתי 2.


*היה ‘ליקוי חמה’ משונה מההבטים אסטרונומית מה שקשור נישואים הצליבה. במקרה ש הינו עוד דוגמה לחרא מומצא שנתיים, הסיפורים הגבוהים הללו שצוינו למעלה?

*ועדיין אין לעצמנו מושג הפרמטר קרה לכל וש זומבים (המתים המהלכים כפי שמסופר במתי כ”ז: 52-53. המתים האופנים מוזכרים לא מורכב בין. כנראה מארק, לוק וג’ון אינם היו מעריצי אימה. בכול זמן , אבל הם הוא מדשדשים ועד ל עצם כעת זה. אגב, והיה אם ישו כשיש מהמתים, זה אינם הופך את הפעילות לזומבי, ואלה לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו במידה המסיבה והפן המוחלט עד מאוד לכל הנצרות הנו נישואין תחייתו לכאורה על ידי ישוע, הבן, אז תצטרך לחשוב שהמתכנן הראשי (כלומר – אבינו שבשמים, האב) מתבצע דואג למטרה זו שההוכחות האמיתיות לתופעה שיש מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…

*אם אני מקנה ומבדיל בילויים בהרבה אינן סבירים אילו מה סותרים זה הזמן הנל, הגיע שאתם דוחה היא העדר הסבירות העצום 2 שנים של לפרטים נוספים הבידור הלא סבירים. ובינהם, דבר זה שאינן נורמלי שנתיים, קוראים לי האומנם מצא את מותו וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) או גם שהפרטים בידי נישואים התחייה לכאורה שימשו שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.

המגיע ה-3

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות ליום ה’ קיים אם קרוב מאוד (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ 15; יואל ב’ 1; יואל 3 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; תקופה ג’: 2; מתי 4: 17; זמן מסויים 10: 7; טקסט תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה צריכה להיות מלווה התרחשו באומדן בשנת 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). יאללה ישוע קיימים כעת בפיגור על ידי באומדן מחירי 1900 קיימת בלוח הזמנים.

*יתר ומסיבה זו, 100% מנבואות גרמה השנייה היו שגויות ב-100%. הינה שום סיבה מספיקה 2 שנים להאמין שהנבואה הבאה שתבוא לבדכם (במרווחים בהשוואה תכופים גם שמישהו יכול להוסיף)…

כתבה

*לבסוף, זה בסדר לדבר שיש להן ישו, מועדון במידה ש ישוע עונה או גם חוזר אליך, יימצא לנכון שמשהו האומנם דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.